ЯДС
Тема 7. Приховані можливості речей.
Весняні радощі.
ПРО
Рослини і тварини навесні.
Передивись урок 17.
- Як зможеш використати ці знання в подальшому?
Виконай завдання в робочому зошиті(с.38), користуючись підручником(с.74).
Дай відповіді на запитання до тексту.https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/17?fbclid=IwAR1VOEy7MxOLJWuD2mwVw2aDhDbf2hDR0OIU53WIwB8S06b_Ekw39laHmg0
Українська мова
Тема. Складання діалогу за поданою ситуацією. Читання тексту.
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті.
Спочатку перечитай оповідання "Літачок" на с. 49-50 підручника.
- Чому, на твою думку, в тексті вжито багато дієслів?
- Усно постав запитання до деяких дієслів, визнач їх час.
Пригадай, що таке діалог (репліки).
Потім потренуйся скласти розмову між Максимом та Улянкою.
Тепер можеш записати
діалог за обраною темою розмови (6 реплік ).Математика
Тема. Сполучний закон множення. Розв'язування задач на спільну роботу.
План дій :
Передивись відеоурок (до розв' язання задач). Пригадай способи усного множення чисел.
Підручник - с. 121 номер 1, усно опрацюй множення чисел, розкладаючи числа на розрядні доданки.
(225*3=200*3+20*3+5*3=600+60+15=675)
Ознайомся з правилом - довідничком номера 2.
Перевір сполучний закон для значень змінних номера 4 на с. 122
Зразок запису обчислення:
4*2*3=(4*2)*3=8*3=24
4*2*3=4*(2*3) =4*6=24
Розв'яжи письмово задачу номер 5 двома способами.https://youtu.be/YwaQYDGUTgM
Немає коментарів:
Дописати коментар