Вітаю
Тиждень безпеки життєдіяльності. Пригадайте правила безпечної поведінки на дорозі.
ЯДС(ПРО)
Тема 8. Погода. Пригода 3 "Золоте і солодке". Спостереження за природою навесні.
Самостійно прочитайте пригоду 3 на с. 104 підручника.
Дайте відповідь на запитання.
В зошиті на с. 51 запишіть назви до малюнків (зав. 1).
Перегляньте відеоспостереження за бджілкою.
Допоможіть бджолі пройти математичний лабіринт (зав. 2) .
Прочитайте твердження з позначками (зав. 3).Математика
Тема. Знаходження значення числового виразу. Розв'язання проблемної ситуації раціональним шляхом.
Обов' язково повторіть табличку множення.
Закріплення вивченого. Працюємо на с. 168-170 підручника.
Математичний диктант (номер 1):
- запишіть тільки відповіді.
Усно обчисліть номери 2,3,4,5.
Знайдіть значення числових виразів номера 8. Запишіть.
Розв'яжіть усно рівняння номера 10(1) з перевіркою.
Допоможіть Наталі розв' язати проблемну ситуацію номера 9. Запишіть обчислення окремими діями.
План
Перетвори 1год 10хв в хвилини.
1)Скільки хв пішло на розв'язання двох головоломок?
2)Знайди решту хв.
3)Скільки ж рівнянь розв'язала дівчинка?
Українська мова
Тема. Виразне читання твору. Вибіркове читання. Дослідження елементів тексту.
Займенник. Особові займенники.
Прочитайте другу частину казки Д. Родарі.
- Що значить бути "невидимою людиною " у реальному житті?
Розкажіть про Тоніно за схемою на с. 43 підручника.
Навчіться виразно читати діалоги.
Особові займенники. Підручник - с. 39. Опрацюйте табличку.
Виконайте письмово вправу 1 (с.40)
Немає коментарів:
Дописати коментар