Вітаю
ЯДС (мовно-літературна галузь )
Тема. Підсумковий урок з теми "Погода". Норма спілкування в різних комунікативних ситуаціях. Сфери спілкування. Створення власних простих медіатекстів.
Перегляньте відео-інтерв'ю.
- Які емоції з'явилися у вас після перегляду? Чому?
Відкрийте підручник з ЯДС на с 94.
Знайдіть завдання 8. Оберіть правильні судження.
Користуючись інформацією в підручнику на с. 94, відшукайте у таблиці
(с. 54 зошита) всі задані слова. Складіть слово. Запишіть , що воно означає.
Виконайте завдання 2,3.
- Вчора ми здійснили віртуальну екскурсію на метеостанцію. Діти, які побували там, вели себе нечемно та необачно.
- Чи зможе тепер синоптик правильно визначити прогноз погоди?
Створіть свій відеопрогноз погоди на день. Запишіть його на телефон та надішліть мені. Математика
Тема. Знаходження частини від числа. Співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв'язування практично зорієнтованих задач.Закріплення вивченого за завданнями підручника. Математичний диктант 1) с. 184, номер 11 : - обчисліть числові вирази усно, запишіть тільки відповіді. 2) с. 184, номер 1, запишіть 9 дробів. Знайти письмово: 1) частини від поданих чисел: с. 185, номер 2, 2) розв'яжіть (за вибором ) задачу 3 (4) окремими діями з поясненнями.
Українська мова
Тема. Оповідання з елементами інтерв'ю. Виконання завдань за змістом прочитаного. Повторення вивченого. Будова слова. Робота зі спільнокореневими словами.
Підручник з української мови, с. 80-82.
- Чи дивились ви репортажі в новинах?
- Як думаєте, чим репортаж відрізняється від інтерв' ю?
- На вашу думку, про що йтиметься в оповіданні?
Прочитайте текст.
- Як гадаєте, що було далі?
Дайте відповіді на запитання після тексту.Перечитайте інтерв'ю. - Які запитання можна вилучити з нього, а які додати?
Повторення вивченого. Будова слова.
Запишіть слова, позначте їх будову.
Репортерка, писала, розмова, цікаве, газетах, друкар, історія, розповідь, маленька, обгорнула, вибрала.
ЯДС (технологічна галузь)
Тема. Виготовлення об'єктів за технологічними картами. Декорації та персонажі для мультфільмів. Безпечні прийоми праці. Економне використання матеріалів.
Відкрийте підручник з ЯДС на с. 110. Дізнайтесь, як створюють мультфільм, дотримуючись поданої послідовності дій (завдання 7). Спробуйте створити кадри(2-3) до свого мультфільму, використовуючи папір, ножиці, клей, нитки.
Фізична культура
Тема. Дитячий фітнес : звіро - аеробіка. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. Звіро-аеробіка - це різновиди ходьби, імітація повадок тварин (звірів) :
на носках
носками в середину
носками назовні
на зовнішній (внутрішній) стороні стопи
підтягування коліна до грудей
йти на ступнях
спиною вперед
у повному присяді
вперед стрибками
лазіння на чотирьох тощо...
Немає коментарів:
Дописати коментар